پیراهن مشکی فولاد مقابل استقلال تایید شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به تراکتور نمی رود؟
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی نیان الکترونیک و فولاد سیرجان در لیگ والیبال | در انتظار نخستین برد در نیم‌فصل دوم

  • کد خبر: ۲۱۱۶۸۸
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
تاریخ و ساعت بازی نیان الکترونیک و فولاد سیرجان در لیگ والیبال | در انتظار نخستین برد در نیم‌فصل دوم
نیان الکترونیک مشهد و فولاد سیرجان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال از عصر چهارشنبه، ۲۵ بهمن ماه با برگزاری ۷ بازی آغاز خواهد شد.

تیم‌های نیان الکترونیک مشهد و فولاد سیرجان نیز در این هفته از ساعت ۱۶ در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند.

شاگردان صمدی که در بحران کامل فرورفته و در حال حاضر گزینه سقوط به لیگ دسته اول والیبال ایران قرار دارند، در هفته‌های پایانی لیگ برتر والیبال نیاز مبرمی به کسب پیروزی دارند.

نیانی‌ها که از ابتدای نیم‌فصل دوم هنوز موفق به کسب برد نشده‌اند، در صدد کسب نخستین پیروزی خود مقابل تیم صدرجدولی فولاد سیرجان هستند.

نکته‌ای که برای نیانی‌ها می‌توان خوش یمن باشد، صدرنشینی مطلق فولادی‌ها در لیگ برتر است. فولاد سیرجان با ۳ پیروزی بیشتر نسبت به تیم دوم در صدر ایستاده و در ۶ هفته پایانی تقریبا صدرنشینی خود را قطعی کرده است.

همین موضوع باعث شده بهروز عطایی هفته‌های پایانی به بازیکان اصلی خود استراحت دهد تا تمام نفرات خود را در پلی‌آف آماده و به دور از آسیب دیدگی در اختیار داشته باشد. فولاد که ۲ هفته اخیر خود در این رقابت‌ها را خیلی جدی نگرفته، ۲ باخت مقابل مس رفسنجان و طبیعت دشت کرده و بعید به نظر می‌رسد برای کسب پیروزی در سالن مهران خود را به زحمت بیاندازد.

حال باید منتظر بمانیم که نیان می‌تواند از فولاد صدرنشین در مشهد امتیاز بگیرد و یا اینکه تیم قدر بهروز عطایی روال پیروزی‌های خود را مجددا از مشهد آغاز خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->